Uw eigen webshop
In deze webshop plaatsen wij alleen díe artikelen die voor uw medewerkers en uw bedrijf van belang zijn. Uw personeel krijgt een persoonlijk inlogprofiel waarin onder andere hun eerder genomen maten zijn opgeslagen. De medewerker bestelt vervolgens zelf de kleding, beschermingsmiddelen en accessoires aan de hand van een budgetpuntensysteem. Wij verzorgen de verdere logistieke afhandeling van de bestelling.
Budgetcontrole
Méér dan alleen een webshop, is de tool ook een middel om uw inkopers of afdelingshoofden controle te geven over het budget. Per groep, afdeling of per medewerker bepaalt u het te besteden puntenlimiet. Of u stelt per groep of medewerker een specifiek kledingpakket samen dat zij zelf kunnen afroepen in de webshop. Van iedere medewerker maken we vervolgens het orderverleden en de resterende punten op het budget inzichtelijk.
Managementinformatie
Aan de hand van de rapportages uit het systeem kunnen uw bevoegden zich verantwoorden over hun budget, denk aan: bestedingen per afdeling, per werknemer, of een orderoverzicht per maand. Uw crediteuren afdeling kan dankzij de uitgebreide management informatie eenvoudig onze facturatie aan de orders koppelen. Alle betrokken afdelingen worden op deze manier enorm ontlast.