Met de online kledingbeheer-tool hebben onze afdelingshoofden zelf controle over hun bestellingen en kledingbudget. Onze besteladministratie is enorm ontlast sinds we bij Smit & van Rijsbergen een eigen webshop hebben.
GVB Amsterdam
Klik voor een antwoord op de balk met de betreffende vraag.
Voor leveringen binnen Nederland berekenen wij per order € 7,95 excl. BTW verzendkosten. Orderbedragen vanaf € 750,– excl. BTW. worden zonder verzendkosten geleverd.
Op alle leveringen zijn de > Algemene Voorwaarden van toepassing.
Een bestelling in de online shop betaalt u veilig en eenvoudig via iDEAL. Wij leveren nooit onder rembours. Indien voor uw bedrijf een andere betaalwijze gewenst is, neem dan > contact op met onze klantenservice:
De artikelen in onze webshop worden geleverd uit voorraad, tenzij bij een artikel afwijkende informatie hierover is aangegeven. U mag de levering van uw bestelling verwachten binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling. Meestal is dat zelfs al binnen een paar dagen.
Let op: bij verschillende artikelen kan een afwijkende levertijd vermeld staan in de webshop! Uw bestelling verzenden wij in 1 keer compleet.
Wij leveren uw bestelling in één keer uit. Houdt u 5 werkdagen aan als levertijd, of de tijd die vermeld staat bij bijzondere artikelen in uw bestelling waarvoor wellicht een langere levertijd geldt. Indien de zending daarna nog niet is ontvangen, neemt u dan > contact op met onze klantenservice zodat wij de bestelling voor u kunnen traceren:
Houdt u s.v.p. het ordernummer van uw bestelling alvast bij de hand.
U heeft tot 14 dagen na de ontvangst van uw bestelling de kans om verkeerd bestelde artikelen om te ruilen. De verzendkosten en het risico van retourzending zijn in dat geval voor uw eigen rekening.
Vraag uw vervoerder om een verzendbewijs en tracking-informatie.
Op omruilingen zijn de > Algemene Voorwaarden van toepassing.
Dat vinden we natuurlijk jammer, maar mocht een product onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u bij ons tot 14 dagen na de ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van redenen afzien van de koop.
Vraag uw vervoerder om een verzendbewijs en tracking-informatie van uw zending.
Op de ontbinding van een aankoop zijn de > Algemene Voorwaarden van toepassing.
Onze medewerkers werken uiterst secuur om uw bestelling goed uit te voeren. Dan vinden we het heel vervelend voor u indien er onverhoopt toch een fout werd gemaakt. Graag lossen we dat snel met u op. Neemt u s.v.p. direct > contact op met de klantenservice:
Houdt u s.v.p. alvast het ordernummer van uw bestelling bij de hand.
Alle garantiebepalingen zijn vastgelegd in onze > Algemene Voorwaarden. De garantie op een product volgt meestal uit de garanties die de producent van het artikel geeft bij een gepaste gebruikswijze.
Een aantal persoonlijke gegevens hebben wij van u nodig, bv. om uw bestelling uit te voeren, voor het verwerken van de betaling en verzending, het toesturen van informatie of voor het doen van een aanbieding. Deze noodzakelijke gegevens worden op onze servers beschermd opgeslagen. Anders dan voor het bovengenoemd gebruik, doen wij zonder uw toestemming niets met uw persoonlijke gegevens. Uw gegevens worden niet met anderen gedeeld, met uitzondering van de situaties waarin wij bij wet geboden zijn dit te doen.
Bij het gebruik van de website en de online shop worden statistische gegevens verzameld (d.m.v. analytische cookies) die wij gebruiken om onze services en de werking van de websites te verbeteren. Dankzij de anonimisering van deze gegevens zijn ze niet herleidbaar naar uw persoon. Voor de beschermde verwerking van de data sloten wij een bewerkersovereenkomst af die werd goedgekeurd door het College Bescherming Persoonsgegevens. Indien dit voor u niet voldoende zou zijn, kunt u zich nog uitsluiten van dataverzameling op deze website door te klikken op > deze link.
Lees hier onze volledige > Privacy Policy.
Wij doen onze uiterste best om u goed te helpen. Mocht u desondanks toch een klacht hebben over de dienstverlening of een product, dan ontvangen wij die graag via e-mail. Langs deze weg kunnen wij uw klacht efficiënt behandelen en daarnaast onze service verbeteren:
Na ontvangst van uw klacht sturen wij u eerst een ontvangstbevestiging. Doorgaans kunnen wij een klacht binnen 7 werkdagen volledig afhandelen. Medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht beoordelen en naar beste kunnen met u oplossen. Hebben wij onverhoopt meer tijd nodig, dan laten we dat weten.
Meer informatie vindt u in de > Algemene Voorwaarden.
Met de online kledingbeheer-tool hebben onze afdelingshoofden zelf controle over hun bestellingen en kledingbudget. Onze besteladministratie is enorm ontlast sinds we bij Smit & van Rijsbergen een eigen webshop hebben.
Onze medewerkers van de interne beveiliging werken graag in slijtvaste uniformen- en bedrijfskleding. Met Smit & van Rijsbergen stelden we een robuust en duurzaam kledingpakket samen, dat zij voorzien van ons bedrijfslogo en beveiligingsembleem.
De brandweer-wereld wordt nog steeds gedomineerd door mannen. Het was ooit lastig om goed passende kleding te vinden voor de vrouwen in ons corps. Maar niet bij Smit & van Rijsbergen, zij hebben diverse kledingstukken in damesmaten en -modellen op voorraad.
Smit & van Rijsbergen is voor onze veiligheidsregio al jarenlang leverancier van kleding en schoenen. Constante kwaliteit, korte levertijden en een uitstekende aftersales maken hen een betrouwbare partner. Wat ons betreft blijft deze relatie nog lang bestaan!