Zoals gebruikelijk zijn op de levering van artikelen en diensten onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Om u beter van dienst te zijn beantwoorden wij op deze pagina veelgestelde vragen over zaken als levertijden, voorwaarden, uw privacy en bestellingen in de online shop.

> Algemene Voorwaarden

Antwoorden op de meestgestelde vragen

Klik voor een antwoord op de balk met de betreffende vraag.

Voor leveringen binnen Nederland berekenen wij per order € 8,95 excl. BTW verzendkosten. Orderbedragen vanaf € 750,– excl. BTW. worden zonder verzendkosten geleverd.

Een bestelling in de online shop betaalt u veilig en eenvoudig via iDEAL, Bancontant, Paypal, Apple Pay en een directe bankoverschrijving, Wij leveren nooit onder rembours. Indien voor uw bedrijf een andere betaalwijze gewenst is, neem dan > contact op met onze klantenservice:

023 531 0791

De artikelen in onze webshop worden geleverd uit voorraad, tenzij bij een artikel afwijkende informatie hierover is aangegeven. U mag de levering van uw bestelling verwachten binnen 5 werkdagen na de ontvangst van uw betaling. Meestal is dat zelfs al binnen een paar dagen.

Let op: bij verschillende artikelen kan een afwijkende levertijd vermeld staan in de webshop! Uw bestelling verzenden wij in 1 keer compleet.

Indien de levering van uw bestelling langer dan 5 werkdagen duurt, wordt u altijd telefonisch of per e-mail geïnformeerd.

Wij leveren uw bestelling in één keer uit. Houdt u 5 werkdagen aan als levertijd, of de tijd die vermeld staat bij bijzondere artikelen in uw bestelling waarvoor wellicht een langere levertijd geldt. Indien de zending daarna nog niet is ontvangen, neemt u dan > contact op met onze klantenservice zodat wij de bestelling voor u kunnen traceren:

023 531 0791

Houdt u s.v.p. het ordernummer van uw bestelling alvast bij de hand.

U heeft tot 14 dagen na de ontvangst van uw bestelling de kans om verkeerd bestelde artikelen om te ruilen. De verzendkosten en het risico van retourzending zijn in dat geval voor uw eigen rekening.

  • U meldt daartoe eerst uw omruiling aan onze klantenservice via email: info@uniformspecialisten.nl, onder vermelding van het factuurnummer van de betreffende bestelling.
  • Nadat wij uw verzoek hebben bevestigd, stuurt u het betreffende artikel in de originele ongeopende verpakking, ongebruikt en ongehavend retour naar:

Smit & van Rijsbergen B.V., Afd. Klantenservice, Oudeweg 103, 2031 CC Haarlem

Vraag uw vervoerder om een verzendbewijs en tracking-informatie.

  • Nadat wij de zending in goede orde hebben ontvangen, sturen wij u een nieuwe factuur met de verzend- en/of eventuele meerkosten van de juiste artikelen.
  • Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, worden de bestelde artikelen verzonden. De levering mag u weer binnen 5 werkdagen verwachten.

Op omruilingen zijn de > Algemene Voorwaarden van toepassing.

Dat vinden we natuurlijk jammer, maar mocht een product onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u bij ons tot 14 dagen na de ontvangst van uw bestelling zonder opgaaf van redenen afzien van de koop.

  • Binnen de gestelde termijn dient u daartoe wel een > Ontbindingsformulier in te vullen en deze te zenden aan: info@uniformspecialisten.nl
  • Nadat wij de ontvangst van het ontbindingsformulier hebben bevestigd via email, stuurt u vervolgens de betreffende artikelen in de originele ongeopende verpakking, ongebruikt en ongehavend retour naar onze vestiging:

Smit & van Rijsbergen B.V., Afd. Klantenservice, Oudeweg 103, 2031 CC Haarlem

Vraag uw vervoerder om een verzendbewijs en tracking-informatie van uw zending.

  • Nadat wij de retour gezonden artikelen hebben geaccepteerd zullen wij het te restitueren bedrag binnen 10 werkdagen terugstorten op uw bankrekening. Om de afhandeling door onze klantenservice te bespoedigen verzoeken wij u een kopie van de factuur met daarop uw bankrekeningnummer bij de retourzending te voegen.

Op de ontbinding van een aankoop zijn de > Algemene Voorwaarden van toepassing.

Onze medewerkers werken uiterst secuur om uw bestelling goed uit te voeren. Dan vinden we het heel vervelend voor u indien er onverhoopt toch een fout werd gemaakt. Graag lossen we dat snel met u op. Neemt u s.v.p. direct > contact op met de klantenservice:

023 531 0791

Houdt u s.v.p. alvast het ordernummer van uw bestelling bij de hand.

Alle garantiebepalingen zijn vastgelegd in onze > Algemene Voorwaarden. De garantie op een product volgt meestal uit de garanties die de producent van het artikel geeft bij een gepaste gebruikswijze.

  • Neemt u via email s.v.p. zo spoedig mogelijk contact op met de Klantenservice indien u meent op garantiebepalingen een beroep te kunnen doen:

info@uniformspecialisten.nl

  • Vermeldt u in het bericht het factuurnummer en een duidelijke omschrijving van uw claim, eventueel begeleidt van beeldmateriaal
  • Wij bevestigen u eerst de ontvangst van uw bericht.
  • Medewerkers van de klantenservice zullen vervolgens uw claim beoordelen en daar binnen 7 werkdagen op reageren. Indien wij daarvoor langer nodig hebben zullen wij dit aangeven.

Een aantal persoonlijke gegevens hebben wij van u nodig, bv. om uw bestelling uit te voeren, voor het verwerken van de betaling en verzending, het toesturen van informatie of voor het doen van een aanbieding. Deze noodzakelijke gegevens worden op onze servers beschermd opgeslagen. Anders dan voor het bovengenoemd gebruik, doen wij zonder uw toestemming niets met uw persoonlijke gegevens. Uw gegevens worden niet met anderen gedeeld, met uitzondering van de situaties waarin wij bij wet geboden zijn dit te doen.

Bij het gebruik van de website en de online shop worden statistische gegevens verzameld (d.m.v. analytische cookies) die wij gebruiken om onze services en de werking van de websites te verbeteren. Dankzij de anonimisering van deze gegevens zijn ze niet herleidbaar naar uw persoon. Voor de beschermde verwerking van de data sloten wij een bewerkersovereenkomst af die werd goedgekeurd door het College Bescherming Persoonsgegevens. Indien dit voor u niet voldoende zou zijn, kunt u zich nog uitsluiten van dataverzameling op deze website door te klikken op > deze link.

Lees hier onze volledige > Privacy Policy.

Wij doen onze uiterste best om u goed te helpen. Mocht u desondanks toch een klacht hebben over de dienstverlening of een product, dan ontvangen wij die graag via e-mail. Langs deze weg kunnen wij uw klacht efficiënt behandelen en daarnaast onze service verbeteren:

info@uniformspecialisten.nl

Na ontvangst van uw klacht sturen wij u eerst een ontvangstbevestiging. Doorgaans kunnen wij een klacht binnen 7 werkdagen volledig afhandelen. Medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht beoordelen en naar beste kunnen met u oplossen. Hebben wij onverhoopt meer tijd nodig, dan laten we dat weten.

Meer informatie vindt u in de > Algemene Voorwaarden.

U heeft een andere vraag?

Heeft u het antwoord op uw vraag hierboven niet kunnen vinden? Neem dan meteen > contact met ons op; het team staat klaar om u verder te helpen:

023 531 0791

Met trots droegen wij bij aan projecten voor deze klanten
Groninger Seaports
Brandweer
LVLN
ESA-Estec
Eurocruise
B-Security
Maritiem Instituut
Nova College
Recreatie Noord Holland
ISA
CTSN
Flora Holland
Tata
Meldkamer West Brabant
Parnassia Group
Singapore Airlines
ZNSTD
Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland
VR Groningen
Meldkamer Midden West-Brabant
Van Loon Cruises
GGD Brandweer
Amsterdam Boat Cruises